Selamat Bernikah. Alhamdulillah!

Alhamdulillah sahabat-sahabat pembaca sekalian. Saya kini sudah sah bergelar isteri kepada encik suami (yg dahulunya encik tunang). Kini secara rasminya saya memperkenalkan beliau. Beliau adalah Mohd Nurazlan bin Hussin.

Kalau nak cerita bagaimana saya bertemu, berkenalan, bertunang dan akhirnya berkahwin panjang ceritanya. Hajat dihati kami nak bukukan kisah kami. Hehe. Bukan dramanya yang kami nak ketengahkan, tapi lebih kepada perkongsian pengalaman dan cara menghadapi liku-liku.

Ohya, baru saya perasan, waktu majlis haritu saya tiada hand bouquet. Huhu. Punyalah ekspress persiapan majlis sampai tak perasan bende-bende remeh yang menjadi seri majlis.

Alhamdulillah, majlis berjalan dengan ;ancar. Syukur. Syukur. Syukur. Kini tinggal bagaimana cara kami menempuh kehidupan berubah tangga.

Insyaa Allah saya akan terus berkongsi dengan sahabat pembaca sekalian tentang pengalaman kami.

IMG_1651
Pelamin sponser by pak teh & mak teh
IMG_1685
Ketika encik suami membacakan syarat taklik
IMG_1763
Ketika jamuan makan ^_^
IMG_1705
Berdebo bak hang!
Leave a Reply

